Verzenden en retourneren

 

Verzendkosten
Brievenbus zending (in veel gevallen zonder track and trace): € 1,99.

Pakket: €4,95

Verzending Brievenbus
Als u een klein product bestelt zullen wij uw bestelling versturen middels een brievenbus verzending.
De vervoerder (PostNL of DHL) levert uw bestelling dan via de brievenbus. Indien jou bestelling wordt verzonden via de brievenbus, krijg je in de meeste gevallen geen track and trace.

Verzending pakket (track and trace)

Als u grotere producten/ meerdere producten besteld zullen wij dit versturen in een pakket.
Wij versturen uw bestelling dan met een PostNL/DHL pakket.
U ontvangt van ons een track and trace code waarmee u de verzending kunt volgen.

Levering
Wij verzenden uw bestelling uiterlijk de volgende werkdag (zolang de voorraad strekt). Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u van ons een mail. Indien u gekozen heeft voor track and trace kunt u de bestelling volgen.
Zodra u een mail heeft ontvangen dat uw bestelling is verzonden verzorgd PostNL/DHL de bezorging. PostNL/DHL levert geen post op maandag. 

Door het coronavirus stijgt het aantal online bestellingen. PostNL en DHL hebben daardoor lokaal last van vertragingen. Houd er rekening mee dat het langer kan duren dan verwacht.


Retourneren

Wij verwerken iedere bestelling zodat u kunt stralen met uw nieuwe product. Ben je dan toch niet tevreden over ons product. Dan is het mogelijk om het te ruilen of te retourneren.
Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw product. Het product kan alleen geretourneerd worden indien het product nog ongebruikt in originele en ongeschonden staat retour wordt gestuurd. Het product mag niet gebruikt zijn en dient nog verkoopbaar te zijn. Het product moet compleet zijn. 

Meld je retourzending altijd eerst via het retourformulier (deze vindt u onderaan deze pagina).

Verpak het artikel netjes in de originele verpakking. Plak of schrijf niet op de originele verpakking, maar plaats het verpakte artikel in een nette en stevige verpakking. Vul het retourformulier in en voeg het bij je pakketje. Stuur het voldoende gefrankeerd via een PostNL/DHL punt terug naar ons.

Zodra we je retour hebben ontvangen, maken wij zo snel mogelijk de tegenbetaling in orde.

 

Handig om te weten:

  • Alleen onbeschadigde en ongedragen artikelen worden in behandeling genomen.
  • Uitgesloten van het retourrecht zijn oorbellen/piercings, dit om hygiënische redenen.
  • Buiten de bedenktijd wordt de retour niet in behandeling genomen.
  • ​De kosten en het risico van de verzending van de retour komt voor uw rekening.
  • Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee u de aankoop heeft voldaan.
  • U dient als klant zelf de verzendkosten van de retour te vergoeden. Let op: u bent zelf verantwoordelijk voor deze verzending. Pakketten met een postzegel komen niet altijd aan. Het is daarom aan te raden met Track&Trace uw pakket(je) te versturen. Bewaar deze code goed totdat uw retour is verwerkt zodat u de status van uw pakket altijd kunt inzien mocht er iets mis gaan. Retourzendingen die niet zijn aangekomen kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

 

 

“retourformulier”